termostat,lichid racire Marire poza

termostat,lichid racire

OEM: 0459-0090
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Temperatura de deschidere [°C]
87
Punct schimbare [°C]
87
Diametru [mm]
48
Greutate (în kg)
0,080
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CHEVROLET
OEM
AUTOMEGA
BEHR
BEHR
BEHR
BEHR
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
CALORSTAT by Vernet
JP GROUP
JP GROUP
ASHIKA
JAPKO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
WAHLER
DAEWOO
JP GROUP
SASIC
ERA
ERA
ERA
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
DAEWOO
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
FACET
VALEO
VALEO
DAEWOO
VALEO
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
SASIC
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
CHEVROLET
DAEWOO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BGA
BGA
BGA
BGA
BGA
NPS
NPS
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
GATES
KAVO PARTS
CALORSTAT by Vernet
GATES
GATES
GATES
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
MAHLE FILTER
BEHR
MAHLE FILTER
BEHR
VEMO
VEMO
VEMO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.