Lampa spate Marire poza

Lampa spate

OEM: 3825-05
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
dreapta
Lungime [mm]
343
Latime [mm]
133
Înaltime [mm]
73
Dimensiune filet
M8x28
TIp lampa
H1
TIp lampa
R10W
Constructie lampa
FF
Tip inmatriculare
verificare tip E
Functie de lampa
cu lumini de semnalizare
Functie de lampa
cu lumina de ceata spate
Functie de lampa
cu lumini spate
Functie de lampa
fara lumina numere de inmatriculare
Functie de lampa
fara lumini reflectorizante spate
Specificatii de asamblare
insurubat
Tip centura de siguranta
montaj picior
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta
pentru vehicule cu volan pe stanga
Tip carcasa
Cu carcasa
Articol extins/Info extins
cu suport bulb
Articol extins/Info extins
fara bec cu incandescenta
Voltaj [V]
12
Voltaj [V]
24
Culoare semnalizator
galben
Articol extins/Info extins 2
fara cablu
Articol extins/Info extins 2
cu cadru de fixare
Tip fisa
Stecher plat
Numarul gaurilor de fixare
2
Distanta dintre gaurile de fixare [mm]
152
Numarul functiilor luminoase
5
Culoare lumina semnalizator
galben
Culoare lumina pozitii spate
rosu
Culoare lumina frana
rosu
Greutate (în kg)
0,948
Calitate
OEM
Calitate
ORIGINAL
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.