Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 32 92 2500
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
139
Latime [mm]
132
Grosime [mm]
50
Diametru interior [mm]
14
Diametru exterior
64
Diametru exterior
70,5
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins 2
fara rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,847
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
AUTOMEGA
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
STELLOX
BILSTEIN
BILSTEIN
MALÒ
MALÒ
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
FEBI BILSTEIN
PROFIT
VEMA
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
OEM
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
KRAFT AUTOMOTIVE
FARE SA
3RG
3RG
3RG
CAUTEX
FARE SA
BIRTH
GSP
GSP
HUTCHINSON
NK
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
SACHS
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
SASIC
Magnum Technology
Borsehung
BORG & BECK
BORG & BECK
BUGIAD
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
GABRIEL
TRW
SNR
DÜRER
MONROE
PATRON
PATRON
PATRON
STC
VAICO
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.