Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 30 54 0011
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
36
Diametru interior [mm]
26
Diametru exterior
83
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins 2
fara rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,158
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
AUTOMEGA
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
BILSTEIN
STELLOX
DIEDERICHS
LEMFÖRDER
FARE SA
PROFIT
PROFIT
MALÒ
OEM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
BIRTH
HUTCHINSON
NK
SEAT
SEAT
MAXGEAR
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
SACHS
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
SASIC
FEBI BILSTEIN
Magnum Technology
BORG & BECK
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
AUTLOG
GABRIEL
TRW
SNR
DÜRER
MONROE
MONROE
PATRON
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
MOOG
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.