Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 26383
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Partea de montare
stanga
Partea de montare
dreapta
Diametru interior [mm]
45
Diametru exterior
84
Latime [mm]
39
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BENDIX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CORTECO
A.B.S.
A.B.S.
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KACO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KACO
MERCEDES-BENZ
KACO
KACO
MERCEDES-BENZ
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OEM
WERTHENBACH
DOYEN
OPTIMAL
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
AUGROS
AUGROS
AUGROS
AUGROS
HK
HK
FAG
FAG
FAG
FAG
FAG
FAG
FAG
TIMKEN
NK
sbs
TIMKEN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
H&R
Automotive Bearings
DELTA
QUINTON HAZELL
DELPHI
BRT Bearings
CONTITECH
MOTORCRAFT
FIRST LINE
FLENNOR
UNIPART
GSP
AL-KO
IRB
TIMKEN
MOOG
QUINTON HAZELL
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
MOTAQUIP
SKF
DELPHI
BLUE PRINT
DELPHI
BLUE PRINT
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.