Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 70 91 2534
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
33
Diametru interior [mm]
35
Diametru exterior
66
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,58
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
IJS GROUP
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
PROFIT
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
IPD
MAXGEAR
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
STELLOX
SIDAT
FISPA
VEMA
KAMOKA
RUVILLE
FIAT
FARE SA
AL-KO
AL-KO
OEM
FAG
FIAT
NK
NK
OPTIMAL
OPTIMAL
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
Automotive Bearings
DELPHI
QH Talbros
DELPHI
BRT Bearings
BRT Bearings
BORG & BECK
BORG & BECK
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
FREMAX
BTA
FERSA
FERSA
MGA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
PROCODIS FRANCE
SNR
SNR
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
AUTLOG
SKF
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.