Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 70 91 2370
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
64
Grosime [mm]
64
Diametru interior [mm]
30
Diametru exterior
117
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Numar gauri
4
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
1,5
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
FEBI BILSTEIN
FORMPART
A.B.S.
MEYLE
PROFIT
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
IPD
BIRTH
DÜRER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
FIAT
LANCIA
SIDAT
FISPA
CAUTEX
VEMA
EUROBRAKE
KAMOKA
RUVILLE
FIAT
LANCIA
FARE SA
AL-KO
AL-KO
VEMA
OEM
FAG
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
NK
NK
OPTIMAL
OPTIMAL
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
GSP
GSP
GSP
GSP
MASTER-SPORT
DELPHI
DELPHI
BORG & BECK
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
FREMAX
BTA
FERSA
FERSA
FERSA
MGA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FERSA
FERSA
KEY PARTS
QUINTON HAZELL
PFI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
PROCODIS FRANCE
SNR
SNR
SNR
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
MOOG
VAICO
SKF
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.