Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 981407
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
stanga
Partea de montare
dreapta
Diametru interior [mm]
38
Diametru exterior
74
Latime [mm]
36
Latime 2 [mm]
33
Incarcare date...
TOYOTA
BENDIX
UNIPART
UNIPART
PEX
PEX
PEX
HK
HK
HK
HK
HK
HK
CORTECO
CORTECO
CORTECO
A.B.S.
A.B.S.
HK
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KACO
TOYOTA
TOYOTA
KACO
KACO
AUGROS
RUVILLE
RUVILLE
FAG
TIMKEN
TIMKEN
TIMKEN
TIMKEN
sbs
sbs
NK
sbs
TIMKEN
KAGER
TRISCAN
TOYOTA
TOYOTA
OEM
H&R
H&R
Automotive Bearings
H&R
Automotive Bearings
BLUE PRINT
DELTA
DELTA
DELTA
DELTA
DELPHI
DELPHI
DELPHI
BRT Bearings
BRT Bearings
BRT Bearings
BRT Bearings
BRT Bearings
CONTITECH
CONTITECH
BREDA LORETT
TIMKEN
TIMKEN
TIMKEN
TIMKEN
MOTORCRAFT
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
UNIPART
UNIPART
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
AL-KO
IRB
IRB
IRB
IRB
AL-KO
TIMKEN
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SNR
MOOG
MOTAQUIP
MOTAQUIP
SKF
DELPHI
DELPHI
BLUE PRINT
DELPHI
BLUE PRINT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.