Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 23626
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
19,5
Latime [mm]
23
Diametru interior [mm]
41
Diametru interior [mm]
25
Diametru exterior
73,5
Diametru exterior
52
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,614
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
AUTOKIT
AUTOKIT
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
CHRYSLER
DODGE
IJS GROUP
IJS GROUP
SWAG
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
OEM
PROFIT
SPIDAN
MAPCO
AUTOMEGA
IPD
MAXGEAR
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
OPTIMAL
RUVILLE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
SIDAT
FISPA
DT
DT
CHRYSLER
DODGE
KAMOKA
AL-KO
AL-KO
AL-KO
FAG
NK
AUTEX
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
MERCEDES-BENZ
Automotive Bearings
Automotive Bearings
BEGEL Germany
BEGEL Germany
DELPHI
BERGKRAFT
DELPHI
BRT Bearings
BRT Bearings
BUGIAD
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
FERSA
BREDA LORETT
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SNR
AUTLOG
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
SKF
SKF
MOOG
DENCKERMANN
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.