Rola ghidare/conducere, curea distributie Marire poza

Rola ghidare/conducere, curea distributie

OEM: 10244
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
31
Diametru interior [mm]
12
Diametru exterior
65
Diametru exterior
27,5
Material
metal
Greutate (în kg)
0,233
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
STELLOX
OPEL
CALIBER
OPTIMAL
AUTOMEGA
PROFIT
OEM
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
3RG
HEPU
IPD
DÜRER
DÜRER
HEPU
SASIC
BOSCH
TOPRAN
CAFFARO
MAPCO
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SWAG
OPTIBELT
OPTIBELT
INA
INA
RUVILLE
OPEL
VEMA
GK
AUTEX
GK
SPIDAN
TRISCAN
TRISCAN
ISUZU
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOTEAM
DAYCO
LPR
ROULUNDS RUBBER
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KM International
FLENNOR
PROCODIS FRANCE
SNR
ASHUKI
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
NTN
NTN
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
LYNXauto
BREDA LORETT
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
STARLINE
AUTLOG
ROULUNDS RUBBER
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
ROULUNDS RUBBER
VAICO
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.