Regulator, alternator Marire poza
Regulator, alternator Regulator, alternator

Regulator, alternator

AUTOSTARTER
OEM: 1197311021
Cod webshop: W02748437
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 4
Pret: 37.60 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Voltaj [V]
14
Tensiune de incarcare [V]
14,1
Incarcare date...
SEAT
MERCEDES-BENZ
KHD
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
MOTORCRAFT
INTERNATIONAL HARV.
GAUSS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
CASE IH
AUTOSTARTER
FORD
NISSAN
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
KHD
ALFA ROMEO
KHD
OPEL
OPEL
PORSCHE
MAGIRUS-DEUTZ
OPEL
PORSCHE
PORSCHE
NISSAN
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
MAGIRUS-DEUTZ
FIAT
IVECO
FIAT
MERCEDES-BENZ
FORD
GAUSS
BOSCH
AUTOSTARTER
MASSEY FERGUSON
CHRYSLER
KHD
KHD
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
HATZ
MOTOROLA
WEHRLE J.
HELLA
HELLA
ALFA ROMEO
FORD
FORD
STEYR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DAF
ALFA ROMEO
KÄSSBOHRER
ALFA ROMEO
KHD
MAGIRUS-DEUTZ
MAGIRUS-DEUTZ
FIAT
MONARK
MONARK
MONARK
OPEL
MONARK
SAAB
SAAB
SAAB
OPEL
AUTO UNION
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
FIAT
IVECO
MOTOROLA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
LETRIKA
LETRIKA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.