Pompa combustibil

Pompa combustibil

OEM: WG1026585
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Mod de operare
electric
Diametru [mm]
52
Lungime [mm]
159,5
pana la intensitate [A]
6
Numar conexiuni
2
Presiune [bar]
3
Presiune [psi]
43,5
Tensiune [V]
12
Numar informatii tehnice
PI 0027
Numar informatii tehnice
PI 0034
Numar informatii tehnice
SI 0080
Numar informatii tehnice
SI 0086
Numar informatii tehnice
SI 0097
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
PEUGEOT
VOLVO
VALEO
VOLVO
VALEO
VALEO
VALEO
FIAT
ALFA ROMEO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
S.I.D.A.T
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
HOFFER
HOFFER
FIAT
FIAT
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
RENAULT
RENAULT
VOLVO
VOLVO
CITROËN
PORSCHE
PORSCHE
SAAB
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
HELLA
HELLA
HELLA
JAGUAR
JAGUAR
AIRTEX
AIRTEX
AIRTEX
AIRTEX
AIRTEX
AIRTEX
JAGUAR
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PURFLUX
PURFLUX
QUINTON HAZELL
VEMO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.