pompa apa Marire poza

pompa apa

BORG & BECK
OEM: BWP1264
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
19
Articol extins/Info extins
cu garnituri
Specificatie
round profile teeth
Specificatie
without belt shield
Fulie pompa apa -? [mm]
20,5
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
AIRTEX
AIRTEX
JP GROUP
JP GROUP
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
BEDFORD
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BEDFORD
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
METELLI
METELLI
METELLI
VALEO
MEYLE
MEYLE
RUVILLE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
JP GROUP
BEDFORD
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
AIRTEX
BLUE PRINT
OPTIMAL
OEM
BGA
DELPHI
MOTORCRAFT
COMLINE
GMB
GMB
UNIPART
MOPROD
DOLZ
DOLZ
BUGATTI
BUGATTI
GP
GP
SALERI
METELLI
GRAF
BUGATTI
QUINTON HAZELL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
UNIPART
SKF
SKF
SKF
VALEO
MOTAQUIP
GATES
GATES
LPR
LPR
DELPHI
FAI AutoParts
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.