Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 62 93 6350
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25
Diametru interior [mm]
44
Diametru exterior
146
Partea de montare
spre motor
Greutate (în kg)
1,26
Numar nervuri
6
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
CAUTEX
AUTOKIT
AUTOKIT
Metalcaucho
Metalcaucho
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
3RG
FARE SA
IPD
IPD
IPD
IPD
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
STELLOX
SASIC
SASIC
FARE SA
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
UNIGOM
UNIGOM
FARE SA
FARE SA
SPIDAN
SPIDAN
RUVILLE
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
INA
INA
OEM
AUTEX
MALÒ
MALÒ
AUTEX
AUTEX
AUTEX
TOPRAN
TOPRAN
CORTECO
CORTECO
CORTECO
DÜRER
DÜRER
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
CALIBER
AUTOTEAM
AUTOTEAM
HUTCHINSON
HUTCHINSON
BGA
BGA
MGA
MGA
SNR
SNR
DAYCO
DAYCO
OPTIMAL
KM International
KM International
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
MABY PARTS
MABY PARTS
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
FEBEST
DA SILVA
DA SILVA
PATRON
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MABY PARTS
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AUTLOG
STC
STC
GATES
GATES
VAICO
CONTITECH
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.