Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: V211
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
TALBOT
VEYANCE
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
DAYCO
DAYCO
ALFA ROMEO
KLEBER
KLEBER
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
OPTIBELT
PEUGEOT
VEYANCE
FORD
SUZUKI
TALBOT
BOSCH
DAYCO
DAYCO
LANCIA
DAF
TALBOT
TALBOT
SEAT
FIAT
SEAT
SEAT
FIAT
SEAT
FIAT
CITROËN
HUTCHINSON
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
DAYCO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FORD
STEYR
GATES
GATES
CONTINENTAL
CONTINENTAL
CONTINENTAL
CONTINENTAL
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VIKING
DAYCO
FIAT
LANCIA
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
FIAT
LANCIA
CITROËN
CITROËN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
SAAB
SAAB
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
TOYOTA
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VEYANCE
CITROËN
CITROËN
SEMPERIT
FIAT
TOYOTA
PORSCHE
CITROËN
CITROËN
KLEBER
HUTCHINSON
KLEBER
CONTINENTAL
CONTINENTAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ROVER
SEAT
SEAT
SEAT
UNIPART
ROVER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
OEM
CONTINENTAL
FERODO
FERODO
CONTINENTAL
CONTINENTAL
HAVAM
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.