Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 6205MC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
ALFA ROMEO
SEAT
RENAULT
RENAULT
DAYCO
KLEBER
DAYCO
VEYANCE
CONTITECH
KLEBER
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
ALFA ROMEO
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
FIAT
PEUGEOT
FORD
CITROËN
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
ALFA ROMEO
OEM
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
SUBARU
RENAULT
RENAULT
BOSCH
CITROËN
VEYANCE
CITROËN
CITROËN
FLENNOR
MERCEDES-BENZ
ACDelco
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
KLEBER
CONTITECH
HUTCHINSON
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
CONTITECH
OPTIBELT
JAPANPARTS
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
BANDO
LUCAS ELECTRICAL
MINTEX
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
FERODO
FERODO
FERODO
CONTITECH
FERODO
FERODO
HAVAM
DAYCO
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.