Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: AVX 10 x 888
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
888
Latime [mm]
10
Curea
dintat
Curea
margini deschise
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
AUDI
OPEL
OPEL
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DAYCO
VEYANCE
OEM
OPEL
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PEUGEOT
BMW
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
FORD
BMW
BMW
BMW
MAZDA
OPEL
OPEL
BOSCH
TALBOT
OPEL
VOLVO
VOLVO
FIAT
VOLVO
TOYOTA
ROVER
HONDA
HONDA
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
FIAT
FORD
GATES
FORD
FIAT
LANCIA
FIAT
VOLGA
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
VAUXHALL
ISUZU
OPEL
OPEL
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
VAUXHALL
PORSCHE
OEM
CONTITECH
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
JAGUAR
ROVER
ROVER
LEYLAND
ROVER
ROVER
QUINTON HAZELL
OPTIMAL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.