Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0846
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
203,2
Latime [mm]
35
Incarcare date...
LPR
ASHUKI
TRUSTING
fri.tech.
HP (ZEBRA)
HOLZHÄUSER
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
LPR
KAWE
NK
JURID
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
KAGER
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KOIVUNEN OY
BOSCH
GIRLING
ASHIKA
VALEO
ATE
TRUSTING
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
ROULUNDS BRAKING
TRISCAN
BECK/ARNLEY
SAMKO
VEMA
A.B.S.
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
E.T.F.
BENDIX
VAPSINT
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BENDIX
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
FIRST LINE
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
NISSAN
ROVER
LEYLAND-DAF
UNIPART
UNIPART
OEM
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
MK Kashiyama
DELPHI
MOPROD
MINTEX
NECTO
AKEBONO
ARMSTRONG
CHASE
FMSI-VERBAND
BREMBO
sbs
DON
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
NISSAN
YUE LOONG
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.