Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1050-9050
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
180
Latime [mm]
32
Greutate (în kg)
1,140
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUSTING
TRUSTING
LPR
KAWE
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
HYUNDAI
BOSCH
HYUNDAI
BOSCH
fri.tech.
fri.tech.
OEM
ASHUKI
ZIMMERMANN
CIFAM
CIFAM
QH Benelux
QH Benelux
RAICAM
NK
sbs
NK
sbs
RAICAM
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
JP GROUP
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
MEYLE
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
METELLI
ASHIKA
HYUNDAI
ASHIKA
HYUNDAI
JAPKO
JAPKO
VALEO
HYUNDAI
VALEO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
PEX
PEX
VILLAR
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
TRISCAN
TOPRAN
TEXTAR
VEMA
VEMA
MAPCO
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
HYUNDAI
TEXTAR
HYUNDAI
A.B.S.
HYUNDAI
A.B.S.
HYUNDAI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
HYUNDAI
ABE
FREMAX
FREMAX
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
HYUNDAI
TRW
HYUNDAI
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
PAGID
PAGID
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MK Kashiyama
KAISHIN
DELPHI
HYUNDAI
DELPHI
MGA
MGA
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
MINTEX
PAGID
BREMBO
BREMBO
SIMER
SIMER
Brake ENGINEERING
APEC braking
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.