Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 70 93 8741
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
30
Diametru interior [mm]
20,64
Diametru exterior
180
Specificatii de asamblare
preasamblat
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Articol extins/Info extins
cu cilindru receptor frâna
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
2
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BSF
MASTER-SPORT
TRUSTING
LPR
KAWE
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
fri.tech.
ZIMMERMANN
WEEN
CIFAM
MAXGEAR
LEMFÖRDER
MEYLE
RAICAM
RAICAM
NK
JP GROUP
SPIDAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
ROADHOUSE
REMSA
GIRLING
METELLI
GIRLING
VALEO
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
OEM
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ICER
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
A.B.S.
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
DENCKERMANN
BARUM
FTE
OPTIMAL
BORG & BECK
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
ABE
ABE
FERODO
BREMSI
TRW
TRW
PAGID
DELPHI
MGA
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
MINTEX
MINTEX
NECTO
LPR
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PATRON
PAGID
PAGID
RAICAM
RAICAM
BREMBO
BREMBO
SIMER
Brake ENGINEERING
APEC braking
VAICO
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.