Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar RENAULT MAGNUM Marire poza

Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar RENAULT MAGNUM

OEM: W 11 102/36
Cod webshop: W02063243
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 41.67 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
108
Diametru interior 1 [mm]
93
Diametru interior 2 [mm]
103
Dimensiune filet
1 1/8-16 UN
Înaltime [mm]
261
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 11
Incarcare date...
OEM
CLAAS
CLAAS
TEHO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FORD
FORD
WIXFILTERS
O&K
SENNEBOGEN
CROSLAND
BOSCH
CROSLAND
KNECHT
COOPERS
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
CLEANFILTERS
MOTORCRAFT
DONALDSON
LAUTRETTE
TJFILTERS
TJFILTERS
MOTORCRAFT
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
GIFFILTER
GIFFILTER
HENGSTFILTER
DT
HENGSTFILTER
RYCO
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
LUBERFINER
UNICOFILTER
MEAT&DORIA
PURFLUX
COOPERS
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
VOLVO
RACOR
FRAM
FRAM
PZLSEDZISZOW
PZLSEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
FILMAR
FILMAR
ALCOFILTER
UFI
ASAS
ASAS
ASAS
POCLAIN
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
MISFAT
GUDFILTERS
GUDFILTERS
MONARK
FILFILTER
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.