Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: W 917
Cod webshop: W02067102
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 32.75 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
85
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
FRAM
PZLSEDZISZOW
TECNOCAR
RYCO
TECNOCAR
SOFIMA
ACDelco
FILMAR
ASAS
ALCOFILTER
VOLVO
ACDelco
ACDelco
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
COOPERS
KOMATSU
VOLVO
MISFAT
MISFAT
COOPERS
GUDFILTERS
COOPERS
COOPERS
RYCO
COOPERS
FILFILTER
VOLVO
FORD
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
FEBIBILSTEIN
BOSCH
OPEL
VOLVO
VOLVO
TEHO
VOLVO
VOLVO
DONITFILTER
TEHO
FORD
BOSCH
FORD
CROSLAND
MAPCO
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CROSLAND
VAUXHALL
BOSCH
VAUXHALL
BOSCH
A.L.FILTER
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CLEANFILTERS
BOSCH
CLEANFILTERS
LUCASELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
TJFILTERS
TJFILTERS
KNECHT
SogefiPro
BOSCH
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
UNIPART
UNIPART
GIFFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
BOSCH
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICOFILTER
CHAMP
BOSCH
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
BOSCH
PUROLATOR
FRAM
FRAM
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
LUBERFINER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.