Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 277 CFC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
285
Latime [mm]
176
Înaltime [mm]
36
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
PROFIT
PROFIT
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
MARWAL
BOSCH
BOSCH
MARWAL
FEBI BILSTEIN
CORTECO
VEMO
MASTER-SPORT
GAZ
ZAFFO
3F QUALITY
ZAFFO
GAZ
CROSLAND
ZAFFO
3F QUALITY
UFI
GAZ
ZAFFO
3F QUALITY
UFI
SWAG
SWAG
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
STELLOX
VALEO
TOPRAN
TOPRAN
AKS DASIS
TSN
TSN
COOPERS
OEM
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
P.B.R.
MAGNETI MARELLI
FILTRAK
CORTECO
FRAM
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
CITROEN/PEUGEOT
HENGST FILTER
EOLO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
GAZ
TECNOCAR
CROSLAND
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
BIG FILTER
BIG FILTER
MISFAT
MISFAT
FILTRON
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.