Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 248 CFC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
235
Latime [mm]
209
Înaltime [mm]
34
Incarcare date...
FORD
FORD
FORD
FORD
PROFIT
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
3F QUALITY
3F QUALITY
FORD
MEAT & DORIA
BOSCH
MARWAL
BOSCH
BOSCH
MARWAL
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
DELPHI
DELPHI
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MAGNETI MARELLI
ZAFFO
ZAFFO
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
GAZ
ZAFFO
ZAFFO
UFI
UFI
UFI
UFI
GAZ
CROSLAND
3F QUALITY
MAPCO
MAPCO
VALEO
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
CORTECO
CORTECO
AKS DASIS
AKS DASIS
VOLVO
OEM
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
AWM
SAKURA
CORTECO
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
DENSO
HENGST FILTER
EOLO
EOLO
TECNOCAR
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
PILENGA
BIG FILTER
BIG FILTER
ASAS
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
DENCKERMANN
MICRONAIR
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
JP GROUP
JP GROUP
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.