Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: ADP152509
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
287
Grosime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,17
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
KAGER
BOSCH
MEYLE
AUTOMEGA
FRIGAIR
3F QUALITY
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
BOSCH
CORTECO
MAXGEAR
SIDAT
FISPA
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
ACR
ACR
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAPCO
VALEO
ASAM
VALEO
STELLOX
TOPRAN
AKS DASIS
UNICO FILTER
OEM
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
MAHLE FILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.