Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: ADN12516
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
230
Grosime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,120
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
KAGER
BOSCH
BOSCH
FRIGAIR
3F QUALITY
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
BOSCH
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
MAXGEAR
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
ACR
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MAPCO
VALEO
TOPRAN
ASAM
VALEO
STELLOX
RENAULT
CORTECO
KAISHIN
UNICO FILTER
OEM
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
JC PREMIUM
NISSAN
BORG & BECK
AWM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
TECNOCAR
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
LYNXauto
DENCKERMANN
SIDAT
FISPA
MDR
ALCO FILTER
NPS
AMC Filter
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.