Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 50 90 9410
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
512
Latime [mm]
112
Grosime [mm]
36
Greutate (în kg)
0,142
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
KAGER
FEBI BILSTEIN
BOSCH
FORD
FRIGAIR
3F QUALITY
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
KRAFT AUTOMOTIVE
LUBERFINER
BOSCH
CORTECO
MAXGEAR
MAXGEAR
TOPRAN
ACR
ACR
ACR
MAGNETI MARELLI
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
OEM
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
FORD
VALEO
ASAM
VALEO
STELLOX
MEYLE
FORD
FORD USA
FORD USA
FEBI BILSTEIN
UNICO FILTER
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
NPS
DENSO
TECNOCAR
HENGST FILTER
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.