Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 30 92 1318
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
227
Latime [mm]
195
Grosime [mm]
30
Material
mangal
Greutate (în kg)
0,12
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru carbon activ
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
BOSCH
FEBI BILSTEIN
CORTECO
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
OEM
ACR
ACR
KOLBENSCHMIDT
UFI
3F QUALITY
SIDAT
FISPA
MAPCO
MAPCO
VALEO
STELLOX
VALEO
AUDI
PORSCHE
BLUE PRINT
FLEETGUARD
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
Borsehung
JC PREMIUM
BUGIAD
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MANN-FILTER
SIVENTO
MISFAT
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
PATRON
QH Talbros
MECAFILTER
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
DELPHI
VEMO
VAICO
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.