Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 20 92 1125
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
530
Latime [mm]
255
Grosime [mm]
32
Material
mangal
Greutate (în kg)
0,521
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
FRIGAIR
JP GROUP
JP GROUP
SIDAT
FISPA
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
OEM
FEBI BILSTEIN
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
MAXGEAR
MEYLE
ACR
ACR
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
MASTER-SPORT
UFI
3F QUALITY
SIDAT
FISPA
MAPCO
VALEO
STELLOX
KAISHIN
UNICO FILTER
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
LAND ROVER
LAND ROVER
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
DENCKERMANN
MDR
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.