filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 821
Cod webshop: W02107597
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 65.16 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
81
Diametru interior 1 [mm]
61
Diametru interior 2 [mm]
70
Proportie filet iesire
M 16 X 1.5
Înaltime [mm]
129
Incarcare date...
OEM
BOSCH
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
UFI
UFI
UFI
ASHIKA
MEAT&DORIA
HATZ
VALEO
FIAT
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
LUCASCAV
LUCASCAV
BOSCH
LUCASCAV
HOFFER
LUCASCAV
BOSCH
CITROËN
FIAT
FIAT
FIAT
BLUEPRINT
A.L.FILTER
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
PURFLUX
PURFLUX
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
LAUTRETTE
ELOFIC
BOSCH
PUROLATOR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAGNETIMARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
UNICOFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
CHAMP
COOPERS
NISSAN
COOPERSFIAAMFILTERS
UNIPART
UNIPART
ARMAFILT
HENGSTFILTER
LUCASCAV
DELPHI
LUCASCAV
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
PEUGEOT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CHAMPION
CHAMPION
MISFAT
MISFAT
BOSCH
AMCFilter
PEUGEOT
FRAM
PZLSEDZISZOW
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ASAS
SCTGermany
PEUGEOT
MOTAQUIP
ACDelco
ACDelco
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.