filtru combustibil CITROEN 1,8D-1,9D BERLINGO/BX/C15 Marire poza
filtru combustibil CITROEN 1,8D-1,9D BERLINGO/BX/C15 filtru combustibil CITROEN 1,8D-1,9D BERLINGO/BX/C15

filtru combustibil CITROEN 1,8D-1,9D BERLINGO/BX/C15

OEM: C422
Cod webshop: W02275280
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
77
Diametru interior [mm]
12
Înaltime [mm]
60
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
PEUGEOT
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
HYUNDAI
HYUNDAI
CROSLAND
BOSCH
VALEO
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FIAT
BOSCH
PEUGEOT
FIAT
PEUGEOT
BOSCH
P.B.R.
WIXFILTERS
PURFLUX
FRAM
PEUGEOT
HENGSTFILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PEUGEOT
MECAFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERS
CLEANFILTERS
ROVER/AUSTIN
SogefiPro
PEUGEOT
UNICOFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
MECAFILTER
DELPHI
IVECO
HERTH+BUSSJAKOPARTS
JAPANPARTS
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
PEUGEOT
CHAMPION
ALCO(ZYPERN)
ALCO(ZYPERN)
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
BOSCH
BOSCH
TECNOCAR
BOSCH
MANN-FILTER
PEUGEOT
BALDWIN
FILTRON
FILTRON
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ROVER
WIXFILTERS
PEUGEOT
PEUGEOT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.