filtru combustibil

filtru combustibil

OEM: WG1018216
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior 2 [mm]
80
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
70
Dimensiune filet
M16 x 1,5
Înaltime [mm]
155
Incarcare date...
SEAT
GUELDNER
SEAT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DEUTZ
KHD
DEUTZ-FAHR
FIAT
OEM
KOLBENSCHMIDT
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
VOLVO
VOLVO
HYSTER
STILL
BOSCH
FORD
FIAT
FIAT
UFI
MASSEY FERGUSON
PERKINS
PERKINS
WIX FILTERS
MASSEY FERGUSON
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
CROSLAND
FORD
FORD
FORD
HATZ
FIAT
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FORD
TEHO
LUCAS CAV
LUCAS CAV
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FIAT
FIAT
NEW HOLLAND
FIAT
FORD
FORD
FORD
GMC
GMC
GMC
FIAT
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
COOPERS
BALDWIN
PBR
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
GUELDNER
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
CHAMP
HENGST FILTER
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CHAMP
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
TECNOCAR
ALCO (ZYPERN)
OEM
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.