filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FG 510
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
81,5
Diametru 2 [mm]
57
Diametru 3 [mm]
65,2
Înaltime [mm]
92
Dimensiune filet
M 20 X 1.5
Incarcare date...
KYOSAN
CATERPILLAR
GEHL
CATERPILLAR
BOSCH
BOSCH
KOMATSU
YANMAR
YANMAR
CATERPILLAR
JUNGHEINRICH
CATERPILLAR
KOMATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
COOPERS
HOFFER
HOFFER
TEHO
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
WIX FILTERS
TEHO
HOFFER
CASE IH
TSN
CLARK
CATERPILLAR
BALDWIN
BALDWIN
PBR
DIGÖMA
DONGWOO
ELOFIC
PUROLATOR
SAKURA
SAKURA
SAKURA
VIC
SAKURA
VIC
VIC
UNION
PURFLUX
PURFLUX
FLEETGUARD
FLEETGUARD
OEM
UNICO FILTER
SAKURA
SAKURA
SAKURA
SAKURA
ACDelco
COOPERS
SogefiPro
FRAM
FRAM
FRAM
ARMAFILT
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
AIKO
KNECHT
KNECHT
KNECHT
LYNXauto
LYNXauto
LUBERFINER
LUBERFINER
LYNXauto
LYNXauto
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC
AMC
JOHN DEERE
MFILTER
MFILTER
GEHL
TEHO
DONALDSON
DONALDSON
PATRON
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
SCT Germany
SCT Germany
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MERLO
KOMATSU
YANMAR
KOMATSU
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.