filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ADZ92309
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
92
Greutate (în kg)
0,140
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
SUZUKI
SUZUKI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MITSUBISHI
KOSHIMO
STELLOX
MAGNETI MARELLI
UFI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MAPCO
TOPRAN
MASTER-SPORT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
OPEL
OPEL
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
PURFLUX
PURFLUX
FRAM
FRAM
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
SAKURA Automotive
KAMOKA
MISFAT
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
KAISHIN
JAPANPARTS
KLAXCAR FRANCE
MGA
FI.BA
MULLER FILTER
UNICO FILTER
MECAFILTER
DELPHI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
FIL FILTER
FIL FILTER
AMC Filter
MDR
CLEAN FILTERS
NPS
TECNOCAR
TECNOCAR
MANN-FILTER
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
NPS
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.