filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ADG02333
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
152
Filet interior (mm)
M16 x 1,5
Diametru simering [mm]
70
Greutate (în kg)
0,441
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
KAGER
BOSCH
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STELLOX
UFI
PEMEBLA
PEMEBLA
ASHIKA
JAPKO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
JP GROUP
MEYLE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
TOPRAN
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
BORG & BECK
CHAMPION
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
CLEAN FILTERS
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
KAISHIN
KAISHIN
SAKURA Automotive
JAPANPARTS
MGA
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
FI.BA
MECAFILTER
NPS
HENGST FILTER
DELPHI
AMC Filter
ASHUKI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
AMC Filter
CHAMPION
LYNXauto
MISFAT
MDR
NIPPARTS
PARTS-MALL
PATRON
FINWHALE
FILTRON
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
ASHUKI
ASHUKI
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.