filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KC 24
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
119,5
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
76,5
Filet de conectare
M16x1,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OHNE
Incarcare date...
RENAULT
DEUTZ
KOLBENSCHMIDT
RENAULT TRUCKS
DEUTZ
SCANIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SCANIA
VALMET
SCANIA
LOMBARDINI
STEYR
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
UFI
UFI
PERKINS
NAVISTAR
MONARK
SCANIA
WIX FILTERS
FRAD
FRAD
FRAD
SCANIA
VOLVO
VOLVO
CATERPILLAR
CATERPILLAR
RENAULT TRUCKS
IVECO
VOLVO
VOLVO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
KOLBENSCHMIDT
CATERPILLAR
RENAULT
DT
CROSLAND
KOMATSU
KOMATSU
LIEBHERR
DELPHI
VOLVO
VOLVO
VOLVO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT
OEM
VALMET
VALMET
CASE IH
BALDWIN
PBR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
FRAM
CHAMP
COOPERS
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
CASE IH
IHC
OEM
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
FRAM
PUROLATOR
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
QUINTON HAZELL
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.