filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 21600
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,31
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
MEYLE
FORD
TOPRAN
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
STELLOX
STELLOX
MAGNETI MARELLI
OEM
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MASTER-SPORT
FORD USA
DENCKERMANN
JC PREMIUM
BORG & BECK
BUGIAD
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
PURFLUX
KLAXCAR FRANCE
OPTIMAL
FLEETGUARD
MGA
GOODWILL
UNICO FILTER
FI.BA
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
CHAMPION
LYNXauto
LYNXauto
MISFAT
FRAM
DONALDSON
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.