filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KC 17D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Cod articol al dispozitivului special recomandat
14kt
Înaltime [mm]
153,5
Diametru interior 2 [mm]
61,5
Diametru simering [mm]
70
Diametru carcasa [mm]
81
Filet de conectare
M16x1,5
Incarcare date...
GUELDNER
KOLBENSCHMIDT
DEUTZ
IHC
HANOMAG HENSCHEL
DEUTZ
DEUTZ
MANITOU
MANITOU
HYSTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
ATLAS COPCO
CLAAS
IVECO
DEUTZ
IVECO
UFI
UFI
UFI
MASSEY-FERG-HANOMAG
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
MASSEY-FERG-HANOMAG
CROSLAND
MONARK
STEYR
IHC
CASE IH
IHC
IHC
IHC
IHC
ATLAS COPCO
WIX FILTERS
SCANIA
ROVER
STEYR
IVECO
VM
IVECO
KOLBENSCHMIDT
FORD
STEYR
OEM
OPEL
NEW HOLLAND
HANOMAG HENSCHEL
VOLVO
VOLVO
CLARK
BOSCH
FIAT
KAYSER
A.L. FILTER
A.P.
A.P.
BALDWIN
BALDWIN
PBR
MOTORCRAFT
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
SogefiPro
FRAM
SogefiPro
BIG FILTER
HENGST FILTER
OEM
CHAMPION
A.P.
BOSCH
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
FILTRON
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ACDelco
ACDelco
MANN-FILTER
FENDT
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.