filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 940/6 x
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Proportie filet intrare
M 36 X 1.5
Proportie filet iesire
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
155
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
CROSLAND
VALEO
TEHO
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
HOFFER
NISSAN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
A.L. FILTER
P.B.R.
PURFLUX
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
DONGWOO
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
PUROLATOR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VIC
MAGNETI MARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
TJ FILTERS
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
CHAMP
GIF FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
DELPHI
LUCAS CAV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
CHAMPION
LUBERFINER
LUBERFINER
MOTAQUIP
MISFAT
BOSCH
AMC Filter
FRAM
DONALDSON
PZL SEDZISZOW
FILTRON
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ASAS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
OEM
ACDelco
ACDelco
FORD
RYCO
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.