filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 723
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Proportie filet iesire
M 16 X 1.5
Înaltime [mm]
124
Incarcare date...
LINDE
LINDE
DEUTZ-FAHR
HÜRLIMANN
BOMAG
KRAMER
DT
VOLVO
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
O & K
CASE IH
VOLVO
LOMBARDINI
STEYR MOTORS
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
UFI
MONARK
WIX FILTERS
FRAD
FRAD
SENNEBOGEN
VOLVO
VOLVO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
VOLVO
LUCAS CAV
RENAULT TRUCKS
MELROE
CATERPILLAR
CLAAS
TEHO
CROSLAND
LIEBHERR
LUCAS CAV
LUCAS CAV
VOLVO
VOLVO
VOLVO
GENERAL MOTORS
VOLVO
SISU
A.L. FILTER
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
PURFLUX
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
MAGNETI MARELLI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
UNICO FILTER
LUBERFINER
COOPERS
COOPERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
ARMAFILT
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LUCAS CAV
CASE IH
POCLAIN
MC CORMICK
MAHLE FILTER
MISFAT
BOSCH
BOSCH
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
PZL SEDZISZOW
PUROLATOR
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
ASAS
ASAS
ALCO FILTER
SCT Germany
WOODGATE
WOODGATE
OEM
ACDelco
GUD FILTERS
RYCO
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.