Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: PA44
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
280
Diametru interior [mm]
215
Înaltime [mm]
55
Incarcare date...
MAZDA
TEHO
BOSCH
BOSCH
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
TEHO
UFI
UFI
MONARK
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FORD
FORD
FORD
MAZDA
MAZDA
HOFFER
HOFFER
CROSLAND
CROSLAND
LUCAS CAV
CROSLAND
GENERAL MOTORS
PUROLATOR
VIC
VIC
VIC
VIC
VIC
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
FILTRAK
VIC
VIC
TECNOCAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
UNICO FILTER
DELPHI
FLEETGUARD
CHAMP
PUROLATOR
PUROLATOR
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
PBR
FILTRON
CHAMP
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
MAZDA
MAZDA
MAZDA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOTORCRAFT
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
FIL FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ARMAFILT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
AMC Filter
ALCO FILTER
DONALDSON
BALDWIN
OEM
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
MISFAT
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.