Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: T105-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
42
Greutate (în kg)
0,340
Lungime exterioara [mm]
265
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Lungime interioara [mm]
234
Diametru exterior [mm]
171
Diametru interior [mm]
145
Tara productie vehicul
Japonia
Incarcare date...
ASHUKI
TOYOTA
BOSCH
KAGER
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
TOYOTA
TOYOTA
ASHIKA
TOYOTA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
TOYOTA
MEYLE
UFI
UFI
JP GROUP
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
MAPCO
MAPCO
BOSCH
PURFLUX
DENCKERMANN
VIC
KAISHIN
UNION
PUROLATOR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DELPHI
COOPERS
PBR
FILTRON
FILTRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
TOYOTA
FRAM
COMLINE
HENGST FILTER
TOYOTA
MECAFILTER
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
UNIPART
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
NPS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DAIICHI
MULLER FILTER
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
TOYOTA
COOPERS
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SOLID AUTO (UK)
OEM
NPS
NPS
AMC Filter
KAVO PARTS
TOYOTA
AMC Filter
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.