Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: H085-06
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
46
Greutate (în kg)
0,622
Lungime exterioara [mm]
318
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Lungime interioara [mm]
265
Diametru exterior [mm]
246
Diametru interior [mm]
192
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
KAGER
BOSCH
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
MEAT & DORIA
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
UFI
UFI
UFI
MEYLE
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MAPCO
CROSLAND
DENCKERMANN
PUROLATOR
PUROLATOR
UNION
KAISHIN
VIC
BLUE PRINT
FILTRON
FILTRON
DELPHI
COOPERS
FILTRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HONDA
COMLINE
DOYEN
HENGST FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
HONDA
UNIPART
OEM
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
KAVO PARTS
HONDA
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MULLER FILTER
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
MOTAQUIP
CHAMPION
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.