Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: SB 028
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
476
Diametru 1 [mm]
303
Diametru 2 [mm]
190,7
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KOLBENSCHMIDT
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
CLAAS
CLAAS
CLAAS
FAUN
FAUN
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
EUROFILTER
BOSCH
BOSCH
SULLAIR
DEUTZ
IVECO
DEUTZ-FAHR
IVECO
BOSCH
TEHO
UFI
UFI
SAAB
SCANIA
TEHO
DEMAG
VAICO
MONARK
GOTTWALD
DEUTZ
IVECO
DEUTZ-FAHR
DEMAG
FRAD
WIX FILTERS
DONIT FILTER
FORD
FORD
LIEBHERR
LIEBHERR
BOGE
MERCEDES-BENZ
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SULLAIR
DAF
SPERRY NEW HOLLAND
EVOBUS
FIAT
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
CROSLAND
DEMAG
STEYR
PURFLUX
TECNOCAR
TECNOCAR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
KNECHT
P.B.R.
P.B.R.
FILTRON
FILTRON
AIR REFINER
COOPERS
FILTRAK
FILTRAK
COMPAIR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
VME
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
ARMAFILT
CHAMP
CHAMP
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
PUROLATOR
COOPERS
COOPERS
SOFIMA
OEM
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.