Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 31261
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
357
Latime [mm]
153
Grosime [mm]
59
Greutate (în kg)
0,278
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
AUTOMEGA
KAGER
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MECAFILTER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
UFI
OEM
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
SWAG
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
TOPRAN
PURFLUX
DENCKERMANN
SAKURA Automotive
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
JC PREMIUM
BORG & BECK
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
OPEN PARTS
OPEN PARTS
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
KAMOKA
FI.BA
MGA
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MISFAT
MISFAT
MULLER FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
SOFIMA
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.