Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: FLI6467
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
242
Diametru interior [mm]
132
Înaltime [mm]
495
Incarcare date...
RENAULT
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
FIAT
FIAT
DEMAG
FIAT
ROVER
FIAT
O & K
FAUN
SULLAIR
ERF
FAUN
FAUN
FAUN
ATLAS COPCO
EUROFILTER
FIAT
FIAT
KHD
FIAT
TEHO
TEHO
FIAT
KHD
FIAT
KHD
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
KAELBLE
GENERAL MOTORS
ATLAS COPCO
UFI
DEMAG
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
FAUN
FIAT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
DEMAG
SAURER
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FIAT
RENAULT
RENAULT
FORD
LIEBHERR
LIEBHERR
DAF
ROVER
VAN HOOL
FIAT
VOLVO
VOLVO
VOLVO
O & K
LIEBHERR
FIAT
RENAULT
O & K
O & K
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
MERCEDES-BENZ
FIAT
FIAT
FORD
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
GENERAL MOTORS
FIAT
MERCEDES-BENZ
AC
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
ROVER
UNICO FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
MAHLE FILTER
FILTRON
AIR REFINER
COOPERS
HOLMAN
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
GPC
OEM
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
A.P.
TEHO
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO (ZYPERN)
VAG
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
AC
PUROLATOR
PUROLATOR
SOFIMA
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.