Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: F-568
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
100
Diametru interior [mm]
34
Diametru interior 1 [mm]
34
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
FRAD
RENAULT TRUCKS
LANCER BOSS
MASSEY FERGUSON
PERKINS
CLAAS
BOSCH
BOSCH
CLAAS
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
GENERAL MOTORS
MANITOU
FORD
FORD
UFI
MASSEY FERGUSON
PERKINS
POWERPART
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
BEDFORD
VOLVO
CROSLAND FILTERS
DONIT FILTER
TEHO
DEUTZ-FAHR
FOMOCO
GENERAL MOTORS
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
BEDFORD
BEDFORD
GENERAL MOTORS
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BOSCH
HYSTER
PUROLATOR
PBR
PBR
ACDelco
ACDelco
ASAS
COOPERS
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FRAM
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
FOMOCO
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PUROLATOR
OEM
MECAFILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
COOPERS
UNIPART
AVELING BARFORD
AVELING BARFORD
MANN-FILTER
TALBOT
PURFLUX
PUROLATOR
UNICO FILTER
FLEETGUARD
GIF FILTER
LUBERFINER
ALCO FILTER
PUROLATOR
FIL FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
POCLAIN
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
BALDWIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
RYCO
SOFIMA
SCT Germany
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.