Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 204
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
76
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
71
Înaltime [mm]
123
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2
Incarcare date...
KOLBENSCHMIDT
MEYLE
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SWAG
MEYLE
PROFIT
FRAD
CROSLAND
STELLOX
UFI
VAICO
AUTOMEGA
MONARK
FEBI BILSTEIN
OSSCA
TOPRAN
TEHO
HOFFER
DONIT FILTER
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
FORD
VALEO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MASTER-SPORT
BOSCH
BOSCH
TSN
GENERAL MOTORS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DENCKERMANN
KNECHT
PBR
CHAMPION
CHAMPION
SAKURA
SAKURA
SAKURA
CLEAN FILTERS
LUCAS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
ELOFIC
TJ FILTERS
SogefiPro
CROSLAND
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
LYNXauto
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
CHAMPION
PURFLUX
MFILTER
ARMAFILT
KNECHT
OEM
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
PATRON
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
COOPERS
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
VAICO
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
CHAMPION
ACDelco
ACDelco
MISFAT
GUD FILTERS
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.