Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: LI 9210/2
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
1-12 UNF
Înaltime [mm]
210
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
BOSCH
VOLVO
CROSLAND
DT
UFI
CROSLAND
MONARK
FRAD
TEHO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
VOLVO
VOLVO
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
A.L. FILTER
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
LUBERFINER
OEM
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
FILMAR
FILMAR
FILMAR
ASAS
MANN-FILTER
ACDelco
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.