Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: XO273
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
nu pentru nr. articol
5897
Înaltime [mm]
142
Dimensiune filet
13/16-16 UN
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,2
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 9
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
BOSCH
CUMMINS
CUMMINS
CHRYSLER
TALBOT
UFI
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
CATERPILLAR
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FORD
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FORD USA
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
ZETOR
VOLVO
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
CATERPILLAR
CASE IH
JOHN DEERE
JOHN DEERE
FORD
CUMMINS
CLAAS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ROVER
HENGST FILTER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
AC
AC
AC
AC
AC
AC
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
MANN-FILTER
OEM
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.